Nižšie uvedené všeobecné obchodné podmienky platia pre nákup tovaru ponúkaného v internetovom obchode www.neven.cz v súlade s § 273 Zákona č. 513/1991 Zb., obchodného zákonníka v platnom znení. Všeobecné obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (Neven 7 s.r.o. so sídlom Zavřená 27, Brno, PSČ 634 00, IČO: 29318513, zapísaného u Krajského súdu v Brne v oddiele C, vložke číslo 77437) a kupujúceho, ktorým môže byť fyzická alebo právnická osoba. Kontaktné informácie nájdete v sekcii „Kontakty“.
1. Predmet kúpnej zmluvy
Predmetom kúpnej zmluvy je predaj tovaru, ktorý je ponúkaný v internetovom obchode.
2. Vznik kúpnej zmluvy
Kúpna zmluva vzniká prijatím objednávky kupujúceho predávajúcim. Zároveň podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Objednávka môže byť podaná:
- prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len „e-shop“)
- elektronickou poštou (e-mailom)
- ústne telefonicky
- ústne osobne.
Objednávka musí obsahovať tieto nevyhnutné údaje potrebné na úspešné splnenie objednávky:
- dátum vystavenia objednávky
- meno, priezvisko a bydlisko alebo obchodné meno a sídlo kupujúceho
- IČO a DIČ, ak je kupujúci registrovaný ako platca DPH
- kód a názov tovaru podľa cenníka
- množstvo objednaného tovaru
- spôsob odberu, prepravy a zaplatenia tovaru
- všetky ďalšie údaje, ktoré kupujúci považuje za dôležité.
Každá objednávka je záväzná. Objednávku možno stornovať telefonicky, prípadne e-mailom, ak je stav objednávky „prijatá“ a tovar nebol expedovaný.
Zákazník obdrží po odoslaní svojej objednávky potvrdenie o prijatí objednávky spolu s rekapituláciou objednávky. Ak zákazník neobdrží potvrdzovací e-mail do 5 minút od uskutočnenia objednávky, môže to byť z dôvodu nesprávne zadaného e-mailu zo strany zákazníka alebo z dôvodu technických problémov platformy e-shopu. V takých prípadoch musí zákazník kontaktovať predajcu e-mailom alebo telefonicky, aby obdržal potvrdenie priamo od predajcu.
3. Nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru
Vlastnícke právo k tovaru prechádza z predávajúceho na kupujúceho okamihom zaplatenia tovaru.
Povinnosť uplatnenia reklamácie za poškodený tovar prechádza na kupujúceho okamihom odovzdania tovaru prvému dopravcovi na prepravu do miesta určenia.
4. Ceny a ich úhrada
Kúpna cena je stanovená cenníkom predávajúceho, platným v deň prijatia objednávky predávajúcim.
Kúpnu cenu je možné uhradiť:
- v CR prevodom na účet predávajúceho č. 7424053001/5500 u Raiffeisenbank,
- na dobierku pri prevzatí tovaru,
- platobnou kartou cez platobnú bránu GoPay,
- cez PayPal.
Spoločne s kúpnu cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru.
V prípade platby v hotovosti alebo na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. Pri bezhotovostnej platbe je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy (potvrdenia objednávky predávajúcim).
Pri bezhotovostnej platbe je kupujúci povinný uhradiť kúpnu cenu tovaru s uvedením variabilného symbolu platby, čo je číslo objednávky. Záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu je splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho.
5. Dodacie lehoty a miesto odovzdania objednaného tovaru
Všetky objednávky budú odovzdané na prepravu okamžite nasledujúci pracovný deň (vo výnimočných prípadoch druhý nasledujúci pracovný deň) po obdržaní platby na účet predávajúceho v prípade platby vopred, alebo najneskôr do jedného pracovného dňa v ostatných prípadoch. Ak kupujúci do dvoch pracovných dní neobdrží potvrdenie o odoslaní svojej objednávky, má právo kontaktovať predávajúceho za účelom získania informácií o stave svojej objednávky.
Objednaný tovar môže kupujúci obdržať nasledujúcimi spôsobmi:
- kuriérska služba Uloženka (dodanie nasledujúci pracovný deň od podania zásielky),
- Slovenská pošta (viac informácií o dodacej lehote nájdete na www.posta.sk),
- Heurekapoint/Uloženka (nasledujúci pracovný deň od podania zásielky),
- kuriérska služba Zásielkovňa (dodanie nasledujúci pracovný deň od podania zásielky),
- DPD Classic/ParcelShop,
- osobne v Brne.
Cena za realizáciu prepravy tovaru od predávajúceho ku kupujúcemu a prípadné služby za dobierku sa odvíjajú od cenníka prepravcu a cien obalového materiálu používaného na účely bezpečného zaslania objednaného tovaru.
Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, kupujúci je povinný tovar pri dodaní prevziať.
V prípade, že z dôvodov na strane kupujúceho je nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť prepravcovi a predávajúcemu. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nie je kupujúci povinný zásielku od prepravcu prevziať.
Podpisom dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že zásielka spĺňala všetky podmienky a náležitosti, a na prípadnú neskoršiu reklamáciu ohľadom porušenia obalu zásielky nebude braný zreteľ.
6. Dostupnosť tovaru
Dostupnosť tovaru je označená nasledovne:
a. Skladom – Predávajúci zaručuje, že tovar je skladom a bude odoslaný podľa kapitoly 5.b. Predobjednávka – Tovar nie je skladom u predávajúceho, ale je skladom u jeho dodávateľa. Predávajúci zaručuje, že po zakúpení a zaplatení bude tovar dodaný kupujúcemu najneskôr do 10 pracovných dní.
c. Info v obchode – Tovar nie je skladom u predávajúceho. Kupujúci musí kontaktovať predávajúceho pred podaním objednávky, aby zistil konečnú cenu a dodaciu lehotu.
Ak zaplatený tovar označený ako „skladom“ nebude na sklade (z dôvodu chyby predávajúceho), predávajúci vráti kupujúcemu peniaze do 3 pracovných dní.
7. Doklady vzťahujúce sa k tovaru
Predávajúci vystavuje faktúru ku každej objednávke. Faktúry sú zasielané len elektronicky vo formáte PDF.
8. Obaly tovaru
Predávajúci zodpovedá za to, že obaly dodávaného tovaru spĺňajú všetky zákonné požiadavky.
- Etiketa obsahuje:
- názov výrobku
- hmotnosť výrobku
- zloženie výrobku
- energetické hodnoty
- dátum spotreby
- ďalšie údaje podľa platných predpisov
9. Kvalita tovaru
Predávajúci ručí za kvalitu tovaru do dátumu spotreby.
Ak sa vyskytnú vady spôsobené nesprávnym skladovaním u kupujúceho, predávajúci nenesie zodpovednosť.
10. Reklamácie a vady tovaru
Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď po doručení. Ak zistí poškodenie obalu, musí o tom informovať dopravcu a predávajúceho.
Ak sa vyskytne závada v záručnej dobe, kupujúci musí reklamáciu uplatniť písomne do 3 dní od zistenia vady.
Postup reklamácie:
1. Kupujúci informuje predávajúceho e-mailom alebo telefonicky.
2. Reklamovaný tovar zašle na adresu predávajúceho.
3. Predávajúci posúdi reklamáciu do 14 dní od doručenia tovaru.
4. V prípade uznanej reklamácie dostane kupujúci nový tovar alebo zľavu.
11. Odstúpenie od zmluvy pri kúpe cez internet
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na podnikateľov (ak je na faktúre uvedené IČO).
Vrátenie peňazí prebieha bankovým prevodom, PayPal alebo v hotovosti.
Adresa pre vrátenie tovaru:
Neven 7 s.r.o.
Vídeňská 297/99
639 00 Brno
12. Ochrana osobných údajov
Kupujúci súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov:
meno a priezvisko
adresa
IČO a DIČ (ak je podnikateľ)
e-mail a telefónne číslo
Osobné údaje sú chránené podľa Zákona č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov.
Kupujúci môže požiadať o vymazanie osobných údajov písomným oznámením predávajúcemu.
13. Záverečné ustanovenia
Predávajúci si vyhradzuje právo na úpravu obchodných podmienok.
Kupujúci sa zaväzuje, že nebude neoprávnene zasahovať do systému e-shopu.
Ostatné vzťahy sa riadia Obchodným a Občianskym zákonníkom.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 13. júna 2018.